Sunday, March 14, 2010

examsssss!

ah.....pagi tadi exam b.i. ak pergi dewan dengan otak yang kosong input b.i. SUNGGUH !
mane aku bace b.i tuh. ade je contoh soalan lepas, tapi aku dok mengadap microb untuk exams hari isnin,huhu.tapi sampai sekarang pon tak gerak2 microb nih,huhu.
oh ye, berbalik kepada b.i tadi. lepas exam, aku g tanye my love taranjeet (lecturer ak tuh),


"so, how to make those 3 sentences into 1 simple sentence?"

he answered "put 'and'"

i said "that will be a compound sentence"

he replied "em...put 'as' "

well, thats what i did. i started to excite.but then copi and uji came and said "that'll be complex sentence!"

me: Aaaargh!

taranjeet: put comma lah!

uji and copi: that'd be complex....

moral of the story: entah la wei. taranjeet pun tak tahu. huhu. nasiblah ape jawapan die.



em, bile bercakap pasal exam, aku suke semak jawapan lepas exam sebab aku tak mahu salah untuk selamenye. means aku taknak salah fakta. aku semak untuk belajar dari kesilapan. dan untung2, kot soalan tu akan keluar semule mase final. siape tahu? hehe.
takpe lah bagi orang yang taknak semak tu. hak masing2.

lastly, selamat maju jaya kepada diri aku untuk exam microb esok.....!!!

No comments:

Post a Comment