Thursday, November 3, 2011

fokus.

kan best kalau kita boleh fokus dekat satu perkara, endahkan perkara lain. supaya perkara yang kita fokus tu takda flaws. tapi tak boleh kan? sebab inilah hidup. takda cabaran kalau takda halangan. hidup boleh jadi bosan/kosong. sebab tu saya suka sibukkan diri dengan perkara lain. saya fikir dengan itu, saya boleh improve diri. boleh mencari diri. memahami diri. and yes, i've found the pieces of me. yet, not all.

saya manusia biasa. saya tak boleh ingat semua benda. selalu terlupa. selalu terleka. saya tak boleh jadi perfect. tapi saya cuba. saya tak pandai fokus. selalu aja terhanyut. tapi saya cuba. saya tak pandai. saya cuba belajar. tak salah kan mencuba? tapi sampai bila? saya kena berubah. tak boleh asyik cuba je. kena act fast juga. macam panadol actifast mungkin. hmmmmm.......

hari ini, saya rasa macam loser. saya bangun lambat. saya terlupa pergi lab (luar jadual). saya tidur lama-lama. saya online lama-lama. harini takda output. macamana nak fokus? okay, saya CUBA. *loser me


No comments:

Post a Comment